26 Nisan 2014

Her Yerde ''O'' Var: Kate Middleton


Önüm arkam sağım solum Kate Middleton! Bir süredir İngiliz Düşesi Kate Middleton ve Prens George'un gezilerini takip eder oldum. Bildiğiniz üzere Düşes'in stili yakından takip ediliyor. Genellikle kendisini çok şık bulmama rağmen aynı kıyafetleri dönüp dolaşıp giymesiyle bazen göz yormuyor değil. Yine de yaptığı geri dönüşümlerle takdir kazanıyor.

Tek kelimeyle bayıldım! Kırmızının en sevdiğim renk olmasından mıdır yoksa tasarımın güzelliğinden midir bilmem Kate Middleton'a çok yakışmış.. Catherine Walker modaevi imzalı mantosuyla Yeni Zelanda turunun açılışını yapan Düşes oldukça şık değil mi? Uzun süredir vazgeçemediği pillbox  adı verilen şapkası ve yakasına iliştirdiği broşuyla hoş bir görüntü yakalamış.



Düşes'in beğendiğim seçimlerinden birisi yine Yeni Zelanda turunda giydiği bu manto. Tercihini yeşil renk Erdem Allie Wool mantodan yana kullanan Middleton siyah süet ayakkabı ve clutch tercih etmiş. 


Bu ne şıklık dediğim görüntülerden birisi daha.. Alexandar McQueen tasarımı mavi mantosuyla at kuyruğu yaptığı saçları resmen ahenk içinde dans ediyor. En üst düğmesine kadar iliklediği bu güzel tondaki mavi mantosunu lacivert ayakkabı ve çantayla birleştirmesi de çok başarılı bir seçim olmuş. 


Yine mi şık yine mi güzel?! Siz ne düşünürsünüz bilmiyorum ama bunu da pek sevdim :) Yeni Zelanda turumuza devam ederken Kate Middleton karşımıza Jenny Packham imzalı bu özel elbiseyle karşımıza çıkıyor. Tek omuzundaki eğrelti detayı Yeni Zelanda'nın simgesi olduğundan sessiz sedasız bir jest yapılıyor. Makyajı ve saçıyla da harika bir uyum yakalamış.


Zara marka ceketi, breton bluzu ve skinny pantolonu ile günlük bir şıklık yakalayan güzel Düşes, yine beğeni topladı. Sanki her giydiği yakışıyor mu ne ? :) 


Avustralya turuna da şöyle bir göz atarsak yine Alexander McQueen tasarımı pudra pembe bu şık elbiseyi yine çok yakıştırdım. Düşes; sade, şık ve oldukça zarif bir görünüm yakalamış. V yaka ve peplum detaylı üstü hafif hareketli aynı tonda eteğiyle tamamlamış. Bu sade elbiseyi kendini gösteren bir clutchla tamamlamasını da oldukça başarılı buldum. Saçlarını geriye toplayarak boyun kısmını hem daha uzun göstermiş hem de V yaka bluzunu ön plana çıkarmış. 


Avustralya turunda tercih ettiği kıyafetler arasında yine Catherine Walker tasarımı bir manto var. Açıkçası geçer not veremedim. Yeşilin tonu ve yaka kısmının sadeliğini sevmedim. ''Nihayet birini de beğenmedin'' dediğinizi duyar gibiyim :) 


Bu ikisinin notunu  size bırakıyorum :) 

  
Not: Bu geziyle ilgili yeni fotoğraflar geldikçe güncelleme yapacağım :)

Sevgiyle kalın..

0 yorum :

Yorum Gönder