26 Kasım 2013

Kendin Yap: Takı Askısı

Biz kadınlar doğamız gereği yaratıcı ve üretken bir yapıya sahibiz. Bizim isteyip de elde edemediğimiz, aklımıza koyduğumuzu yapamadığımız asla olmamıştır. Biraz abartmış olabilirim tabi :) 
Bazen eskiden kalma bazı eşyaları atarken ''Ya şuna mı kullansam'' ya da ''Atmaya kıyamadım ne yapsam'' diye ikilemde kalabiliriz. Tabi herkesin bildiği gibi Derya Baykal'ı sevgiyle selamlamadan geçemeyeceğim. Ayrıca çok da güzel bir kadın. Neyse. Bugün yardımcı olabileceğim bir yazı yazmak istedim daha elle tutulur cinsten. Ve aklıma kadınların en çok kullandığı aksesuarları düşünerek takı askısı fikrini anlatmak istedim.  Zaman zaman Do It Yourself çalışmalarından bahsedeceğim. 

Malzemeler: Cetvel, fırça, ahşap askı, zımpara, sprey boya, vidalı kanca, akrilik boya 
  • Ahşap askınızı zımparalayın. Metal kısmını kapatarak istediğiniz renkteki sprey boyayı kullanarak boyayın. Daha sonra bir cetvel yardımıyla belirli aralıklarla kancalı vidalarını takın. Sonrasında yine istediğiniz renkteki akrilik boyayla desenler uygulayın. Küçük yuvarlaklar, çiçekler.. Tamamen sizin zevkinize kalmış. İşte bu kadar.. 

Alttaki uygulamaya da bayıldım. Benim gibi doğal ürünleri seviyorsanız bu tarz birşey deneyebilirsiniz.




Sevgiyle kalın..

0 yorum :

Yorum Gönder