4 Mart 2014

2014 İlkbahar-Yaz Ruj Trendleri


Mart ayına girmemizle beraber artık önümüzdeki İlkbahar-Yaz sezonunun trendlerine bir giriş yapmalıydım. Bunun için önce dudaklardan başlamak istedim. Çünkü uzun süredir benim gibi sadelikten yana olanların sevdiği doğallık temalı makyaj trendleri vardı. 2014 İlkbahar-Yaz makyajında da genel anlamda doğallık ön planda olsa da dudaklar bu sezon iddialı olacak. 2014 İlkbahar-Yaz ruj trendleri: turuncu, mürdüm ve pembe renkler olacak.
Konumuz 2014 ruj trendleri olunca öncelikle turuncunun İlkbahar-Yaz sezonuna damgasını vuracağını söylemeliyim. 2014 İlkbahar-Yaz defilelerinde de en çok karşılaştığımız renk oldu. Bu sezon kırmızıları ve bordoları geride bırakarak yükselişe geçen turuncu aslında herkesin sevebileceği bir renk olmayabilir. Ancak o kadar çok alternatif var ki eğer turuncuya karşı ön yargınız varsa kesinlikle bu sezon bitecek. Yine de şunu söylemeden geçemeyeceğim kırmızı ruj sevenler bu 2014 Yaz için daha mat tonlarını kullanmalılar. Turuncuya devam edecek olursam turuncu ruj seçerken kesinlikle ten renginize en uygun tonu bulmalısınız. Özellikle portakal rengi ve neon tonların hakim olacağı bu yaz sizin için ten rengi kadar göz renginiz ve tarzınızda önemli. Genelde sade makyaj yapan birisinin portakal turuncusuyla bir anda karşıma çıkması bana ilginç gelir. 


2014 İlkbahar-Yaz turuncu ruj trendi için kullanım önerilerime bakalım. Renkli gözlü ve açık tenliyseniz açık tonlarda turuncu hatta neon turuncular oldukça güzel duruyor. Esmer ya da buğday tenliyseniz mat turuncular sizin için ideal. Sarışınsanız kırmızıya yakın turuncu tonları hem dudaklarınızı hem de ten renginizi ön plana çıkarır. Kızıl saçlıysanız açık tonlarda turuncular ve yine neon turuncuları rahatlıkla kullanabilirsiniz. Daha önce turuncu ruj kullanmadıysanız şeftali turuncusu ya da pastel tonlarını tercih edebilirsiniz. Hangi tonlarda turuncu ruj kullanırsanız kullanın makyajınızı hafif yapmanızı öneririm. Dudaklar turuncuyla yeterince iddialı olduğundan makyajınız doğal olmalı. Daha nötr tonlar tercih etmelisiniz. Böylece hem 2014 İlkbahar-Yaz sezonunun doğallıktan yana olan makyaj trendini yakalamış olursunuz hem de turuncu rujunuzu kullanmış olursunuz. Ayrıca giyim parçalarında ya da aksesuarlarınızda turuncuya yer verirseniz rujunuz da kendini belli edecektir. 


2014 İlkbahar-Yaz ruj trendleri arasında en az turuncu kadar yaygın olan bir renk de mürdüm olacak. Mürdüm rengi ruj bana morun büyükannesi gibi gelir. Mürdüm rujun daha gotik ve seksi bir hava kattığına inanıyorum. Bordo gibi herkesin kullanamayacağı mor gibi de sıradan olmayan bir ton.. Mürdüm tonlarında rujunuz için hafif dumanlı bir göz makyajı uygun olacaktır.


Pembe ve tonları da 2014 İlkbahar-Yaz ruj trendleri arasında yerini aldı. Pembenin oldukça geniş bir renk yelpazesi var. Sarışın ve açık tenlilere daha çok açık tonlarda pembeyi yakıştırıyorum. Sarışınsanız fuşyaya varana kadar tarzınıza en uygun olanı seçebilirsiniz. Pembe ruj sevimli ve canlı bir hava yaratacağından makyajınız doğal olmalı. Rimel ve göz kalemi bile yeterli olacaktır. Gece makyajında pembeyi kullanacaksanız göz makyajınızı daha belirgin yapabilirsiniz. 












Sevgiyle kalın..


0 yorum :

Yorum Gönder