5 Mart 2014

Paris Fashion Week 2014 Sokak Stilleri


Moda haftaları bir süredir gündemimizi meşgul ediyor. Görkemli defileleri, sokak stilleri,ünlüleri ünsüzleri ve trendleri derken 25 Şubat'ta başlayan Paris Moda Haftası'nın bugün sonuna geldik. New York, Londra ve Milano sokak stillerinden sonra sıra  Paris sokak modasına geldi.
Paris Moda Haftası'nda sokaklarda defileler kadar hareketliydi. Stiliyle büyülendiklerim olduğu gibi ben bunu asla giyemem dediklerimde oldu. Evet trendleri üzerinde taşımak güzel ama bunların bir uyum içinde olması gerekmez mi sizcede? Bu yazımda Paris Moda Hafta'sının sokak stillerini beraber bulalım istedim. Sizin için seçtiklerime beraber göz atalım :)



Bazen stil kelimesi iki kelimeyle anlatılabilir: Miroslava Duma.. Sadece moda haftalarında değil fotoğrafının çekildiği her karede şık olmayı başarabilen bu kadın güzel giyinmeyi biliyor. İlham olacak bir stili var. Paris Moda Haftası'nda da giydikleriyle tam not aldı. Mira'nın trendlerine bakacak olursak; deri elbisesini parlak kemerle kombinlemesi, önümüzdeki sezonun renklerinden olan kobalt mavi kombinleri, yine sezonun trendlerinden nude stilettoları diz altında biten beyaz kıyafetiyle tamamlamasına ba-yıl-dım! Çantasıyla da metalik trendinden  geri kalmayarak Paris sokak stillerinin en başarılı ismi oldu. 


Onun olduğu her fotoğrafı seviyorum. Jessica Alba'da Paris sokaklarının ve defilelerinin gözde isimleri arasındaydı. Kış sezonunun mikro renk trendi hardal sarısı ve siyah detaylı kabanı ve elbisesini gerçekten beğendim. Bu renk benim kıyafetlerimde şimdiye kadar hiç yer almasa da giyebilene lafım yok. Ruju ve ojeleri kırmızıyken çantasındaki pembe detay beni biraz rahatsız etse de kendisini çoook sevdiğimden görmezden gelebilirim:)










Paris Moda Haftası'nın en çılgın ismi seçiyorum kendisini. Anna Dello Russo! Mickey Mouse şapkası sneakerımsı topukluları inanılmaz. Desenler, renkler dile gelse de konuşsa yani.


Yırtık jeanler, geniş pantolonlar, boyfriend jeanler, kısa pantolonlar.. Uzun süredir neredeyse her sezon gördüğümüz bu giyim parçalarını timeless(zamansız) olarak nitelndirebiliriz. Paris sokaklarında da fazlaca gördüğümüz bu pantolonları spor ayakkabılarla ve stilettolarla rahatlıkla kombinleyebilirsiniz.


Eğer fazla risk almadan şık gözükmek istiyorsanız çok kolay. Sade bir pantolon ya da sezonun trend parçalarından diz altında biten etekleri şık bir bluzla kombinleyin. Malum havalarda soğuk kabanınızı ya da ceketinizi omzunuza attım mı tamamdır. Paris sokak stilleri sizin stilinize ilham olmaya ve fikir vermeye devam ediyor!


Süper kadınlar pelerinsiz çıkmaz! Pelerin modası Paris sokaklarında da devam etti. 


En sevdiğim renk olan kırmızıdan ve yine severek giydiğim ekoselerden soğumama neden olacak türden..


İşte benim trendim diyeceğim en son şey güzelim topukluları böyle çoraplarla giymek! Paris sokak stilleri de bundan nasibini almış. Stilettoları çoraplarla görünce kötü oluyorum :) Ben sevmiyorum ama giyene saygı duymaktan başka çarem yok.


Moda haftalarında bir çok markanın 2014 Sonbahar-Kış defilelerinde gördüğümüz geniş pantolonları, şort etekleri ve takımları aynı zamanda Paris sokak modasında da fazlaca karşılaştık. Böylece hem önümüzdeki Kış sezonunun hem de günümüz trendlerinin sentezini Paris sokaklarında görmüş olduk. Bunların dışında stilinize ilham olabilecek önerilerimi de paylaşmak istiyorum. Sizin için Paris Moda Haftası sokak stillerinden seçtiklerim..




















Fotoğraflar: HarpersBazaar

Bugün ayrıca çok beğendiğim sokak stilleri oldukça güncelleyeceğim.

Sevgiyle kalın..

0 yorum :

Yorum Gönder