3 Mart 2014

OSCAR 2014 Ödül Töreni Kırmızı Halı


Bu haftaya OSCAR 2014 Ödül Töreni Kırmızı Halı yorumlamasıyla başlamak güzel oldu. Ama ne kırmızı halı?! Uzun süredir bir ödül törenini hiç bu kadar heyecanla beklememiştim. Hem kazananları hem de kırmızı halıdan geçenleri merak içindeydim. Bu merakım gece sona erdi ve genel anlamda mutluydum diyebilirim. Leonardo DiCaprio'ya ödül verselerdi çok daha mutlu olabilirdim :)
Bu yıl 86.Oscar Ödül Töreni için kazananları tebrik ediyorum..

2014 Oscar Ödül Töreni Kırmızı Halı yorumlamaları başlasııınn !

Yine muhteşem yine harika! Geldiği hiç bir ödül töreninde beklentinin altına inmedi. O muhteşem Lupito Nyong'o. Baby Blue bu kadar yakışabilirdi. Seçimi Prada'dan yana oldu.



Gecenin en şık kadınlarından birisi de benim için Kate Hudson oldu. Pelerin tarzı elbisesi ve yerinde dekolteleriyle gerçekten çok şık gözüküyordu. Ateiler Versace elbisesi içinde oldukça zarifdi.


Karşınızda Oscar Ödül Töreni Kırmızı Halı'da gecenin en asil kadınları Charlize Theron, Amy Adams ve Margot Robbie. Charlize Theron siyah Christian Dior elbisesiyle büyüledi. Amy Adams seçimini lacivert peplum detaylı Gucci elbiseden yana kullandı. Bu üç güzel kadının aksesuarları ve makyajlarını ben çok beğendim. 


Oscar Ödül Töreni'nde gecenin şık kadınları Elsa Pataky, Jennifer Lawrence (Christian Dior), Julia Roberts (Givenchy Couture), Kerry Washington.




Gecenin çifti her ne kadar yine Brad Pitt ve Angelina Jolie olsa da bu törende bir favorim daha vardı. Olivia Wilde ve Jason Sudeikis çifti.



 Hoş kadınlar ama sevemedim sizi kırmızı halıda..




Fotoğraflar: HarpersBazaar, News

0 yorum :

Yorum Gönder