7 Mart 2014

2014 Paris Fashion Week Şapka Modelleri


Moda haftalarının defileler dışında en güzel tarafı sokak stilleri.. Biz bloggerlarda en az defileler kadar sokaklarla haşır neşir oluyoruz. Bunun en büyük sebebi de hiç kuşkusuz sokak stillerinin her anlamda stilinize ilham olacak öneriler içermesidir. Daha önce Paris Moda Haftası Sokak Stilleri'ni paylaşmıştım. Sıra geldi Paris sokaklarında tercih edilen şapka modellerine..
Siz de benim gibi şapka takmayı seviyorsanız Paris sokaklarından ilham alabilirsiniz. Benim gördüğüm kadarıyla biraz daha geniş şapkalar tercih edilmekle beraber maskülen bir hava yaratılmaya çalışılmış. Şapkalar aslında bazen birer kurtarıcı oluyorlar. Saçlarımızı bir türlü şekle sokamadığımız günlerde şapka kullanarak bu durumdan biraz kurtulmuş olabiliriz. Şapka modelinizi seçerken yüz şekliniz çok önemli. Yüzünüz küçükse çok büyük şapkalardan uzak durmanızı öneririm. Bunun aksine yüzünüz genişse dar-ensiz şapkaları kullanmaktan kaçınmalısınız. Sizin için Paris Moda Haftasında beğendiğim şapka modellerine bakalım. Özellikle çok beğendiğim bere tarzında modeller olmadığı için koymamayı tercih ettim. Umarım beğenirsiniz :)




Şapkaların kullanımını çok beğendim. Sanki onlar olmasa kombinler eksik kalacak gibi geldi. 


Stilinize uygun şapka ararken yüz şekliniz kadar saç kesiminiz de önemli.. Uzun saçlar geniş modelleri rahatlıkla kullanırken. Kısa saçlıysanız biraz daha dar kalıplar daha hoş duracaktır.




 2014 Sonbahar-Kış sezonunda pon ponların olacağını biliyoruz. Şapka ve güneş gözlüğü ikilisi zevk meselesi diyerek geçmek istiyorum :)


 Miroslava Duma gibi pelerin ve diz üstü çizmelerle şık gözükürken; Anna Dello Russo gibi Mickey Mouse şapkasıyla gençliğinize gençlik katabilirsiniz. 


Fotoğraflar:HarpersBazaar

Sevgiyle kalın..

0 yorum :

Yorum Gönder