7 Aralık 2013

Elle Stil Ödülleri 2013 : Kırmızı Halı


Dün akşam Çırağan Sarayı'nda düzenlenen Elle Stil Ödülleri sahiplerini buldu..Halk oylaması ve jürinin ortak kararıyla belirlenen isimleri öğrenmek için uzunca bir süre bekledik. Törene İtalya'nın köklü markalarından Etro'nun sahibi Kean Etro eşiyle beraber katılırken, Dsquared markasının yaratıcıları Dean ve Dan Caten kardeşler, Zadig and Voltaire'in kreatif Direktörü Cécilia Bönstörm, moda dünyasının yeni dahi çocuğu
Peter Copping ile Elle France dergisinin editörü ve Fransız yazar Sophie Fontanel Elle Style Awards için İstanbul'a geldi. Ödül töreni ünlü oyuncu Serkan Altunorak'ın sunumuyla gerçekleşirken; tören öncesi geceye katılanlar kırmızı halıda Nefise Karatay ve Hafize Çeliktürk ile stil üzerine konuşma yaptılar. Kırmızı halı yorumlarından önce birkaç genel anlamda yorum yapmak istiyorum. Gece için emek verildiği belli yalnız kırmızı halı röpörtajlarını sevemedim. Yani akıcı değildi. Gerçi genel anlamda bizim ödül törenlerimizin böyle bir sıkıntısı var...
Ayrıca Işın Görmüş ufak bir tüyo vererek önümüzdeki yılın ödül töreni için farklı planları olduğunu belirtti. Bekleyip göreceğiz..
Kırmızı halıya dönmek gerekirse geçen seneye göre geceye katılanlar stil gecesinin anlamını daha iyi kavramışlar. Aslında ben bu anlamda Elle dergisinin fikrine katılıyorum. Stil gerçekten herşeydir, moda geçicidir. Kişinin kendi stili-tarzı olmalıdır. Moda olanı kendine uyarlamalıdır. İşte o zaman özgünlüğe ulaşır.





Eda Taşpınar'ın elbisesini çok beğendiğimi söylemeliyim. Tamamen kendi stilinde oldukça şık.
















Burcu Esmersoy'a bayıldım. Stilettoları ve bu sezonun en trend çantasıyla geceye katıldı. Tek beğenmediğim nokta saçlarıydı. 






Dilek Hanif harikaydın. Asil ve sade bir duruş..         










Esra Karakaya'nın elbisesini,saçlarını ve kararında dekoltesini çok beğendim. 











İrem Sak. Eğer kendi stili buysa şaşırdım ve renk kalabalığı var. Gözümü yoran bir stil.























Hadise'de şıklar arasındaydı. Bu yıl televizyonda gördüğüm kadarıyla kendisine daha bir sadelik doğallık geldi. 





Naz Elmas.. Sanki isteyerek kötü giyiniyor gibi bir havası var.














Geceden görüntüler..



























Kaynak: ELLE

Sevgiyle kalın..

0 yorum :

Yorum Gönder