16 Aralık 2013

Kendin Yap : Bere



2013-2014 Sonbahar Kış Bere Trendlerinde bu sezon örgü berelerin reveçta olduğunu hepimiz biliyoruz artık.. Kendin yap bölümünde de bu trende yer vermek istedim.  Bazen saçlarımız bozulmasın diye bere kullanamayız. Bunun yerine kulaklık ya da saç bandı tercih edebiliriz.
Benim en beğendiğim modellerden birini paylaşmak istedim. Hem şık hem de stil sahibi bir bere. Bu bereyi ya da saç bandı da diyebiliriz yapması oldukça basit. Genişliğini nasıl isterseniz öyle ayarlayın. Başınıza uygun uzunlukta düz örgüyle ördükten sonra iki ucunu birleştirin. Daha sonra 5-6 cm genişliğinde ekstra bir paça daha örüp berenin ortasına yerleştirin. İsterseniz tek renk isterseniz iki renkte yapabilirsiniz. Benim önerim çok geniş örülmemesi böylece daha spor bir hava katmış olacaksınız. Maliyeti oldukça düşük ve şık bir bereniz olmuş olacak.

Benim favorim kırmızı peki ya sizinki? :)







Fotoğraf: Asos

Sevgiyle kalın..


0 yorum :

Yorum Gönder