13 Ocak 2014

71.Golden Globe Ödül Töreni Kırmızı Halı


Bu sene Los Angeles'ta, 71.'sinin düzenlendiği televizyon ve film dünyasının ödüllerinin verildiği aynı zamanda Oscar'ın habercisi olarak görülen Golden Globe Awards (Altın Küre Ödülleri) sonunda sahiplerini buldu. Sonunda diyorum çünkü aylar öncesinden ne giyileceği, hangi tasarımcıların kıyafetleri kırmızı halıda boy gösterecek diye beklemekten yorulmuştuk :)
Gecenin sunuculuğunu daha öncede üstlenen Tina Fey ve Amy Poehler üstlendi. Öncelikle ödüllerine kavuşanları tebrik ediyorum. Gecede, Yaşamboyu Başarı Ödülü'ne layık görülen Woody Allen törene katılmazken, ödül kendisi adına Diane Keaton'a verildi. Bu ödülü almak için kim törene katılmaz ki? O kadar emek verilmiş bu törenin kazananlarını vermezsem haksızlık etmiş olurum :
Sinema
En İyi Film (Drama): 12 Years a Slave
En İyi Kadın Oyuncu (Drama): Cate Blanchett (Blue Jasmine)
En İyi Erkek Oyuncu (Drama): Matthew McConaughey (Dallas Buyes Club)
En İyi Film (Müzikal-Komedi): American Hustle 
En İyi Kadın Oyuncu (Müzikal-Komedi): Amy Adams (American Hustle) 
En İyi Erkek Oyuncu (Müzikal-Komedi): Leonardo DiCaprio (The Wolf of Wall Street)
En İyi Animasyon: Frozen
En İyi Yabancı Film: The Great Beauty (Yönetmen: Paolo Sorrentino, İtalya )
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Jennifer Lawrance (American Hustle)
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Jared Leto (Dallas Buyers Club)
En İyi Yönetmen: Alfonso Cuaron (Gravity)
En İyi Senaryo: Spike Jonze (Her)
En İyi Müzik: Alex Ebert (All is Lost)
En İyi Şarkı:  Ordinary Love (U2) Mandela: Özgürlüğe Uzun Yürüyüş
TV
En İyi Dizi (Drama): Breaking Bad
En İyi Kadın Oyuncu - Dizi (Drama): Robin Wright (House of Cards)
En İyi Erkek Oyuncu - Dizi (Drama): Bryant Cranston (Breaking Bad)
En İyi Dizi (Müzikal-Komedi): Brooklyn Nine-Nine
En İyi Kadın Oyuncu (Müzikal-Komedi): Amy Poehler (Parks and Recreation)
En İyi Erkek Oyuncu (Müzikal-Komedi): Andy Samberg (Brooklyn Nine-Nine)
En İyi Mini Dizi: Benind the Candelabra 
En İyi Mini Dizi Kadın Oyuncu: Elisabeth Moss (Top of the Lake) 
En İyi Mini Dizi Erkek Oyuncu: Micheal Douglas (Behind the Candelabra)
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Jacqueline Bisset (Dancing On the Edge)
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Jon Voight (Tay Donovan)
'Kırmızı halı' seremonisine geçecek olursak ; her törende olduğu gibi gerçekten iyiler ve aşırı kötüler vardı. Genel anlamda ise beklediğimi bulamadım desem yeridir. İşte tasarımcılarıyla beraber kırmızı halı:
Çooook sevdiğim beğendiğim Didem Soydan da geceye Hakan Yıldırım imzalı bir elbiseyle katıldı. Instagram fotoğrafını bulabildim :)

Bayıldıklarım: Ben bu kadınları çok beğendim. 
(Soldan sağa) Kaley Cuoco-Rani Zakhem , Sofia Vergara-Zac Posen

Tam not alanlar: Zuhair Murad gerçekten yine imzasını atmış ben beğendim. Tam not verdiklerim diğerlerine nispeten kırmızı halının hakkını verdiler. Ayrıca hepside vücut hatlarına gayet uygun seçimler yapmışlar. 
(Soldan sağa) Kate Beckinsale -Zuhair Murad , Naomi Watts-Tom Ford , Julia Roberts-Dolce&Gabbana , Olivia Wilde-Gucci , Emma Roberts-Lanvin , Jessica Chastain-Givenchy.

Eh işte yani idare edenler: Aslına bakarsanız bu grup çok kötü değil ama mükemmel de diyemem sanırım. 
(Soldan sağa) Caitlin FitzGerald , Jennifer Lawrance-Christian Dior Couture , Amber Heard-Versace , Leslie Man-Dolce&Gabbana , Emma Watson-Dior

Yok ben sevemedimler: Niye sevemedim? Böyle bir ödül töreni için sıradan geldi.. Ayrıca Taylor Swift gülüşünden biraz sıkılmış olabilirim :) 
(Soldan sağa) Lena Dunham-ZacPosen , Keta Mara-J.Mendel , Drew Barrymore-Monique Lhuillier , Elisabeth Moss-J.Mendel , Hayden Panettiere-Zac Posen , Reese Witherspoon- Calvin Klein , Uma Thurman-Versace , Taylor Swift-Carolina Herrera

Fotoğraflar: InStyle
Sevgiyle kalın..

2 yorum :

  1. :) güzel tespitler ben de sana katıldım okuyunca..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , beğenmenize sevindim :)

      Sil