6 Ocak 2014

Trend: Yaka Kolye


Yaka kolyeler geçtiğimiz sezondan bu yana trend. Son zamanlarda biraz daha az karşılaşsak da yaka-tasma kolyelerin vintage ruhu taşıdığına inanıyorum ve çok beğeniyorum. Aslında bu yazımı benim gibi yaka kolye sevenlere ithafen yazıyorum diyebilirim :) 
Bu kolyeler yaz-kış rahatlıkla bir çok kıyafetle kombin edilerek kullanılabilir. Bu yüzden sık sık kullanabileceğiniz bir aksesuar. Yaka kolyenizi kombinlerken kıyafetinizin kumaşı ve tarzı önemlidir. Şık bir elbiseyle gümüş ya da işlemeli bir kolye kullanmanız gerekirken, ince bir kazakla  taşlı ya da işlemeli olanlarını tercih edebilirsiniz. Böylece sade kazağınıza hareket katmış ve sıradanlıktan kurtulmuş olursunuz.
Kişisel fikrim yaka kolye tercih ederken çok taşlı ya da göz yorucu olanları kullanmamanız. Bu tarz seçimler yapmanız sizin demode bir görünüme sahip olmanıza neden olacaktır. Şu anki sezon için en uygun yaka-tasma kolyeleri sizin için derledim. 







Fotoğraflar: Ucdtextstyles, Lovethefashiontrendsdcurio

Sevgiyle kalın..


0 yorum :

Yorum Gönder