27 Şubat 2014

Dolce & Gabbana 2014 Sonbahar/Kış | Milan Fashion Week


Stefano Gabbana ve Domenico Dolce, Milano Moda Haftası'ndaki tasarımlarıyla beni benden aldılar desem abartmış olmam. Daha önce Milan Fashion Week Sokak Stilleri hakkında bir yazı yazmıştım.  Fakat bu yazım sadece Dolce & Gabbana 2014 Sonbahar-Kış koleksiyonunun tanıtıldığı defile ile ilgili olacak. 
Milano'da her bir parçasını ayrı ayrı beğendiğim koleksiyon Dolce & Gabbana 2014 Sonbahar-Kış koleksiyonu oldu. Ve o kadar beğendim ki yazma ihtiyacı hissettim. Bu güzellikleri sizinle paylaşmadan duramadım. Büyülü Sicilya dünyası  masalsı bir tasarımla biz modaseverlerin beğenisine sunuldu. Tasarımlar.. Renkler.. Desenler.. Beni etkileyenin hangisi olduğunu bilemeden kendimi bu yazıyı yazarken buldum. 
Dolce & Gabbana Sonbahar-Kış koleksiyonunda fazlaca hayvan figürü kullanmış. Şüphesiz defilenin en dikkat çeken tasarımları bunlardı. Baykuş, sincap, tilki, kuğu.. Hayvan figürlerini özellikle 2013 Yaz sezonundan bu yana bir çok tasarımda görsek de bu hayvan figürleri bana resmen özenle yerleştirilmiş havası verdi. 2014 Sonbahar-Kış sezonunda demek ki yine göreceğiz. 



Dolce & Gabbana bu defile için bir simge daha seçmişti: Anahtar. Kesinlikle beğendim! Kullanılan anahtar desenleri her tasarım için özel olarak yerleştirilmiş. Gözü yormadan bu koleksiyonda yerini almış. Defilenin Gizli Bahçe'sini bu anahtarla açmışlar. Bence anahtar sembolü herkesin zevkine hitap edebilir ve 2014 Kış da belki kolyeleri küpeleri de trend olabilir. Ayrıca deri detaylar ve oversized kabanlar-üstler de oldukça fazla. 




İşlemeler bizleri hem 2014 Yaz'ında hem de 2014 Kış sezonunda bizi bekleyen trendler arasında. Zarif işlemeleri kıyafetlerde bende seviyorum. Abartıdan uzak ve sade olanlarını :) Bunun yanı sıra küçük dantel detayları da işlemelere eşlik ediyor. Önümüzdeki sezonlarda ihtişamı seven kadınlar için harika geçecek. Dolce & Gabbana Sonbahar-Kış için beklenen çiçek desenlerine de fazlaca yer vermiş. Bazıları işlemelerle tamamlanırken bazıları da baskı şeklinde tasarlanmış. 














Dolce & Gabbana 2014 Sonbahar-Kış koleksiyonundan olabildiğince fotoğraf koymaya çalıştım. Defile görsellerinin incelerken aksesuar ve çantaları da lütfen dikkatle inceleyin. Daha çok büyük ve gösterişli kolyelerden oluşuyor bu koleksiyon. Çantalar daha çok el çantası formunda ve sade. Ayakkabılar geneli sivri burun olmakla beraber topuk boyları kısa ve bilekten bağlı modellere fazlasıyla yer verilmiş. Üst kısımda ne kadar işleme ve desenler varsa ayakkabılarda bir o kadar süslü diyebilirim.
Kürk modası 2014 Kış sezonu için devam eden trendler arasında yerini alacak gibi görünüyor. Dolce & Gabbana bu sezon için farklı bir kombin yaparak beni şaşırttı. Genelde demode bulduğum alt üst takım aynı renklerde kombinlere koleksiyonunda yer vermiş. Sizin bu konu hakkındaki görüşlerinizi bilmiyorum ama benim gardrobumda yer almayacak sanırım. Tabi bu konuyu zamana bırakmak benim için en iyisi :)


Sevgiyle kalın..

Fotoğraflar: Fashiongonerogue

0 yorum :

Yorum Gönder