21 Şubat 2014

Trend: Tırnaklar Çiçek Açtı


2014 tırnak modası yenilendi.. Önümüzdeki sezon için çiçek desenlerinin her yerde olacağını biliyoruz. Şimdiden bu doğa temalı özellikle pastel tonlardan oluşan trendi ''Tırnaklar Çiçek Açtı'' başlığında vermek istedim :) Daha önce 2014'ün ilk tırnak trendi olan tek bir tırnağa farklı renkte oje sürmekle ilgili yazıma ulaşmak için tıklayınız.
Tırnak tasarımları artık hayatımızın bir parçası. Eskiden tek renk bir oje sürüp çıkarken şimdi çatlak ojeler, tırnak süsleri vs. derken tırnak dizaynı diye bir kavram oluştu. Kendi adıma ben çok uç trendler kullanmıyorum. Biraz daha sadelikten yanayım :) Ancak tırnakların çiçek açma olayını sevdim.
Pastel tonları 2013-2014 Sonbahar/Kış sezonunda fazlasıyla gördük. Özellikle pamuk şekeri pembeler, bebek mavileri, tatlı sarılar..Şikayetçi miyim diye soracak olursanız, cevabım hayır:) Pastel renkli ojeler bence çok tatlı ve şık duruyor. Kıyafetlerimizde olduğu kadar tırnaklarımızda da o naif tonlar harika bir hava yaratıyor. Pastel renkli ojeler vintage havası yarattığından daha da çok seviyorum. Pastel tonları yine pastel tonlarla kombinleyerek farklı tırnak dizaynları yapabilirsiniz. Söylediğim gibi daha çok çiçek desenlerinden oluşan ve pastel tonların kullanıldığı tırnak dizaynları oldukça fazla. Tırnaklarda çiçek desenleri daha çok günlük dışarı çıkarken kullanılabilecek gibi bir algı yarattıysa yanılıyorsunuz. Çünkü öyle güzel tasarımlar var ki özel davetlerde ve iş hayatında rahatlıkla kullanılabilecek türden.
Sizde benim gibi ben öyle tırnaklarıma çiçek desenlerini fazla uygulayamam diyorsanız tek bir tırnağınıza küçük bir çiçek kondurabilirsiniz. Özellikle baş parmağınıza ya da işaret parmağınıza şık bir tasarım yapabilirsiniz. 






















Sevgiyle kalın..

0 yorum :

Yorum Gönder