24 Şubat 2014

Milan Fashion Week 2014 Sokak Stilleri

New York FW ve London FW'in ardından 19-24 Şubat 2014 tarihleri arasında düzenlenen Milano Moda Haftası'nı da geride bırakıyoruz. Milan sokak stilleri de diğer moda haftalarını aratmayacak şekilde görkemli ve sokaklar bir o kadar stil sahibiydi. Daha önceki moda haftalarında da  yaptığım gibi sıra geldi Milan sokaklarına...
Öncelikle Dünyaca ünlü moda bloggerlarından Chiara Ferragni bilinen ismiyle The Blonde Salad ile başlamak istiyorum. Milano Moda Haftası boyunca ne yaptıysa ne giydiyse Instagram hesabından takip ettim. Ve şu üçüne bayıldım..

Milano'da en sık görülen sokak stillerinden birisi ayakkabı-çorap kombinleri. Sanırım bu trend bir süre daha devam edeceğe benziyor. Hala ısınamadığım bu trend gördüğüm her fotoğrafta aynı şaşkınlık ifadesini yaşamama sebep oluyor. Güzelim stilettoları çoraplarla görmek beni üzüyor desem abartmış olmam sanırım.


Sizde Miroslava Duma gibi minyon bir kadınsanız kesinlikle onun stilini örnek almalısınız. Her giydiği moda dünyasından neredeyse tam not olan moda editörü bu başarılı ve güzel kadın ceketi giymek yerine omuzlarına alarak bu trendin önümüzdeki sezonda devam edeceğinin mesajını verdi. O da Milano sokaklarının başarılı stilleri arasında yerini aldı. 


Milan sokaklarında fazlaca gördüğümüz ekoselerin 2014/2015 Sonbahar-Kış sezonunda da devam edeceğine artık eminiz. Kendi adıma ben çok mutluyum. Ekoseleri seviyorum!


Milano sokakları da spor ayakkabı diye bağırıyor resmen. 2014 Kış sezonunda defilelerde bile gördüğümüz sneakerlar ve spor ayakkabılar önümüzdeki İlkbahar ve devamında da Sonbahar sezonunda fazlaca karşılaşacağımızın sinyallerini şimdiden veriyor. Bir diğer devam eden trend ise kısa pantolon. 


Milan sokaklarının stilleri arasında desenleri de oldukça fazla gördük. Moda ve sanatın bütünleşmesi kıyafetlere haliyle yansıdı. Sanat eserleri zaman zaman modanın ilham kaynağı olduğundan bu tarz tasarımlarla karşılaşmak haliyle kaçınılmaz oldu. 


Milano Moda Haftası'nı da geride bıraktık. Önümüzdeki sezonlar için fikir aldığımız ve sokak stilleriyle stilimize ilham olacak bazı ipuçlarını verdikten sonra Milano sokaklarının beğendiğim stilleriyle sizi başbaşa bırakıyorum:) Sevgiyle kalın..

























Fotoğraflar : HarpersBazaar

2 yorum :

  1. elinize sağlık güzel olmuş :)
    bana da beklerim
    www.lapetitedolly.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Seve seve gelirim :)

      Sil