27 Şubat 2014

Sokak Modası: Miranda Kerr


Yazmasam yorumlamasam olmazdı :) Aslında bu sefer ki tam olarak sokak modasından ziyade defile şıklığı da diyebiliriz.
Paris Moda Haftası kapsamında  H&M Sonbahar-Kış 2014 Koleksiyonunun tanıtıldığı defile dün gece düzenlendi. Miranda Kerr 2014 yılı için H&M'in yeni yüzü olarak bu defilede yer aldı. Ama ne yer alma?! Uzun süredir onu bu kadar şık görmemiştim. Elbisesi, takıları ve ayakkabıları ayrıca bunların birbiriyle olan uyumları beni benden aldı. Resmen benim olsun istedim! Miranda Kerr güzel kadın giydiklerini de güzel taşıyor. Bu konuda hakkını yiyemem sanırım. Ancak bazen itici geliyor. Ama Paris'teki H&M defilesindeki bu görüntüsüyle onu beğenmeyen olmayacaktır. Bir moda haftasına yakışır güzellikteydi. Siyah beline oturan aşağı doğru genişleyen elbisesi ve bu elbisenin altına harika bir bütünlük sağlayan siyah stilettolarıyla muazzam bir görüntü sergiledi. Bu elbise üzerinde saçını bu şekilde toplamasını hem beğendim hem de yakıştırdım. Dalgalı saçların at kuyruğu toplanmasını ayrı beğeniyorum zaten. Ayrıca mücevherleri de Miranda Kerr'in üzerinde ayrı güzeldi. Makyajı ise oldukça hafif olan Miranda herkesin beğenisini topladı. Paris Moda Haftası'nın en şık isimleri arasına girdiği kesin. Ayrıca çoookk sevdiğim Jessica Alba'da en az Miranda Kerr kadar hoş duruyordu. 







0 yorum :

Yorum Gönder